Przedsiębiorstwa zajmujące się handlem przetwarzają bardzo często dane osobowe Klientów w ramach wszelkiego rodzaju programów lojalnościowych. W całych procesie przetwarzania danych osobowych ważne jest, by poinformować Klienta o przysługujących mu prawach, a także poinformować, kto jest administratorem tych danych. Projektując programy do obsługi Klientów należy wziąć pod uwagę procedury systemu bezpieczeństwa informacji i ściśle je określić, by pracownicy organizacji nie mieli wątpliwości, jak je stosować.
- Strona główna
- O nas
- Zakres usług
- Zestawienie ogólne
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Szkolenia / warsztaty
- Szacowanie ryzyka bezpieczeństwa informacji w 5 krokach
- Szacowanie ryzyka w aspekcie pracy zdalnej
- KRI (Krajowe Ramy Interoperacyjności)
- Plan Ciągłości Działania bezpieczeństwa informacji
- Cyberbezpieczeństwo dla IOD (Inspektora Ochrony Danych)
- Cyberbezpieczeństwo dla pracowników
- RODO dla IOD (Inspektora Ochrony Danych)
- Mapowanie procesów przetwarzania danych zgodnie z art. 25 RODO
- DODO (Ochrona danych w wymiarze sprawiedliwości)
- Ochrona sygnalistów
- Audyty
- Dokumentacja / Procedury
- Outsourcing IOD & Doradztwo IOD
- Klienci
- Kontakt
- Katalog stron
- Procedury wewnętrzne
- Baza wiedzy